Turkcell’in yeni reklam kampanyasının yüzü Ata Demirer oldu

Türkiye’nin başkan taşınabilir operatörü ve teknoloji üreticisi Turkcell’in yeni reklam kampanyasının yüzü, başarılı sanatçı Cet Demirer oldu. Turkcell’in öncülük ettiği teknolojiler ile hayata geçirdiği eser ve hizmetlerin her biri, ‘Bir Turkcell Yapımı’ üst başlığıyla farklı sinema sineması çeşitlerinden ilham alınarak hazırlanan reklam sinemalarıyla anlatılacak.

Reklam sinemalarının birincisi 18 Aralık’ta televizyonlarda ve
dijital mecralarda yayınlandı.

“Yeni reklam platformumuzun ismi: Bir Turkcell Yapımı”

Turkcell’in hizmetleri üzere reklamlarıyla da çok konuşulan bir marka olduğunu ve yüzlerce başarılı reklam kampanyasına imza attığını hatırlatan Turkcell Pazarlama ve Dijital Servislerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Murat Akgüç, şunları söyledi:

“Turkcell olarak hizmet ve eserlerimizde kaliteden asla ödün vermiyoruz. Öncü ve önder markaya yakışır yatırımlarımızla bunu sürdürüyoruz. Reklam sinemalarımızda de birebir prensibi gözetiyoruz. 30. yılımızı kutladığımız 2024 boyunca, coşkumuzu birçok alanda müşterilerimizle paylaştık, paylaşmaya devam ediyoruz. Bu kapsamda sevilen, başarılı işleriyle dikkat çeken ve markamıza bedel katacağına inandığımız isimlerle çalışıyoruz. Seyahatimize sevgili Kerem Bürsin’le başladık. Birlikte epeyce ses getiren kampanyalara imza atmaya devam ediyoruz. 30. yıl irtibatları ile eş vakitli olarak sevgili Cet Demirer ile de görüşmelerimizi başlatmıştık. Mart ayından bu yana Cet Demirer ile yapacağımız irtibatların de hazırlıklarını yürüttük. Cet Demirerli reklam platformumuzda heyecan verici bir irtibat serimiz olacak. Bu platformu şekillendirirken yıllardır severek izlenen farklı sinema sineması tiplerinden yola çıktık. Bilim kurgudan maceraya, Yeşilçam sinemalarından üstün kahraman üretimlerine kadar farklı çeşitlerden ilham alarak hazırladığımız bu platformun ismi ‘Bir Turkcell Yapımı’ oldu. Bu platformla yeni bir uygulama da başlatmış oluyoruz. Reklam sinemalarımızın televizyonlarda yayınlanacak versiyonlarına ek olarak, YouTube kanalımızda ve toplumsal medya mecralarında yayınlanacak uzun versiyonları olacak. Birinci reklam sinemamız marcom takımımız ve ajansımızın ihtimamlı kreatif hazırlıkları, üretim ve post yapım kalitesi ve bilhassa Cet Demirer’in harikulade performansı ile platformun sonraki sinemalarını merak ettirecek nitelikte oldu.”

İlk sinemanın konusu: Sürat demek Turkcell demek

İlk sinemanın konusunun, ’Turkcell Hızı’ olduğunu belirten Murat Akgüç şöyle devam etti:

    “İnternette deneyimlediğimiz görüntü, müzik üzere evrak boyutu yüksek içeriklerde dengeli bir sürate sahip olmak, artık ekmek-su üzere vazgeçilmez bir muhtaçlık. Bu nedenle Turkcell olarak yapay zekâ takviyeli altyapımızla şebekemizi daima olarak takip ediyoruz. Kesinti riski tespit edildiği anda, internet hizmetinde bir aksama yaşanmadan evvel gerekli mühendislik çalışmalarını ve hatta gerekli yatırımları yapıyoruz. Bağımsız kuruluşlar tarafından yapılan sürat testlerinde, dengeli internet suratının en yüksek olduğu operatör olarak öne çıkıyoruz.”

Reklam sinemalarının birincisi olan ve çekimleri 160 kişilik bir takımla gerçekleştirilen “Hızın Kralı” sinemasında 200’e yakın oyuncu ve figürasyon yer aldı. İmal için 200’e yakın kostüm ve aksesuar hazırlandı.

Turkcell Pazarlama ve Dijital Servislerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Murat Akgüç

“Sadece 43 milyonu aşkın abonemizin değil 85 milyonun hayatına dokunuyoruz”

Turkcell Pazarlama ve Dijital Servislerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Murat Akgüç kelamlarını şöyle tamamladı:

“Geliştirdiğimiz yenilikçi tahlillerle, çok geniş bir yelpazedeki eser ve hizmetlerimizle, yalnızca 43 milyonu aşkın abonemizin değil 85 milyon insanımızın hayatına dokunuyoruz. Bu sorumlulukla, ülkemiz ve insanımız için çalışmaya ve üretmeye devam edeceğiz. Çok titiz bir çalışmanın eseri olan yeni reklam kampanyamız da bu vizyonu en hoş formda yansıtıyor. Bu vesileyle bize her vakit destek olan Yönetim Kurulu Liderimiz Sayın Şenol Kazancı’ya, Genel Müdürümüz Sayın Ali Taha Koç’a ve emekleri ile irtibatlarımızı daha güçlü hale getiren tüm çalışma arkadaşlarıma ve paydaşlarımıza yürekten teşekkür ediyorum.”

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir